Moja fitnes premena...DVOJSEKUNDOVÁ! Alebo nehľadajte svoj vzor na internete.
Poznáte to. "Tu máš mobil, odfoť ma!" cvak, cvak. Sťahujeme brucho, ceríme zuby a tvárime sa mega šťastne. "Ukáž! Och hrôza 😬, ešte raz!" Fotíme sa do zbláznenia, veď časy kedy fotky boli len v rodinnom albume, sú dávno preč. Dnes idú fotky do sveta, preto musia byť pekné, ba priam krajšie ako realita. Nevadí, že tá je iná, aj tak sme s našimi sledovateľmi v kontakte len vo virtuálnom svete. Fotíme, selfiečkujeme, špúlime, pózujeme.📷👙👄💄 Pamätám si ako ma muž pre vás fotil na pláži. Mal zo mňa už nervy, lebo som vôbec nebola spokojná. Točila som sa na každú stranu ako keby mi za to platili 😝 Keď nás fotí niekto iný, je to ten lepší prípad. Nebudeme to s počtom záberov preháňať, nechceme predsa aby si niekto myslel že sme divní.🤡 Ale keď sa fotíme sami, to je paráda! Môžeme si nafotiť milión záberov. Potom ich triedime, striháme, filtrujeme. Na svetlo sveta tak vyjde dokonalosť. Na fotke vyzeráme krásne a šťastne aj keď sme sa práve škaredo pohádali s frajerom. Keď tú fotku zbadá kamoška Gizka, čo nemá smartphone, cíti sa blbo, lebo ona nemá takú peknú pleť či taký úzky driek. Všetci vieme ako to chodí, a napriek tomu, keď chceme schudnúť vylepíme si na chladničku fotku vyrysovanej fitnesky a dennodenne sledujeme ich dokonalé fotky, aby sme sa správne namotivovali. Nehovorím, že ich netreba sledovať. Niektoré dávajú fakt užitočné rady, no treba si uvedomiť tú realitu, a hľadať v nej aj motiváciu. Určite bude pre Teba lepšia motivácia susedka, ktorá má päť detí, a ktorá vstáva v sobotu o šiestej ráno, aby si mohla ísť zabehať ako ženy, ktoré sa živia trénovaním a pochopiteľne sa propagujú fotkami súťažnej formy, s minimom percenta podkožného tuku. Určite Ťa viac potiahne kamoška, ktorá síce nemá kocky na bruchu, no na kruhovom tréningu je mokrá do nitky, pretože na sebe naozaj maká. Ak si ten typ, ktorý potrebuje pre schudnutie motiváciu, radím Ti, nech to nie je výzor. Môže sa stať, že si vysnívaš postavu, ktorú nejde reálne dosiahnuť. Radšej sa zameraj na niečo, čo Ti schudnutie prinesie so sebou, ako napríklad, že pôjdeš s deťmi bez hanby na kúpalisko a tú osušku zo seba budeš môcť konečne bez hanby odhodiť; že si budeš môcť kúpiť napasované džínsy , že pôjdeš na bežecké preteky; že Ťa prestane bolieť chrbtica; že zvládneš celodennú túru; že sa pred mužom nebudeš hanbiť v Evinom rúchu 🤫...a hlavne, že budeš mať rada seba a svoj život.❤️
Na záver pripájam ukážku reality. Rozdiel medzi týmito fotkami sú presne 2 sekundy! Na sekundu mi napadlo, či tú fotku neposlať do nejakej súťaže, možno by som vyhrala najlepšiu premenu.😜 Neporovnávajte sa s ostatnými na základe fotiek. Tie sú akousi snahou o dokonalosť, ktorá vo vás môže vyvolať negatívne pocity, čo vás v konečnom dôsledku demotivuje. Ak sa neviete zbaviť poronávania, tak to robte radšej s ľuďmi, ktorých poznáte a stretávate.
PS: prosím neprestaňte ma sledovať! Sľubujem, že nevyzerám ako knedľa.🙈Všetko je o pózovaní, ktorému začínam rozumieť. Keď si dám záležať, môžem vyzerať zle a v druhej sekunde môžem zmenou pózy, svetla, filtra, dosiahnuť vau efekt. 👏👌

Komentáre

Obľúbené príspevky